loading...
رنگین کمان
مدیریت بازدید : 38 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (1)

فوتبالیست ها را باید قشری دانست که اصطلاحا «پولدارند»؛ افرادی که سردمدار آنها را باید علی دایی دانست. فردی که در کنار موفقیت های بزرگ فوتبال، حالا یکی از مردان بزرگ بیزینس است. در زیر اشاره ای می کنیم به ۱۰ فوتبالیست برتر ایران در حوزه کسب و کار.

مدیریت بازدید : 23 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

عصر دیروز جمعی از خبرنگاران و وبلاگ نویسان دوم خردادی برای دعوت از آیت الله ۷۸ ساله جهت نامزدی در انتخایات ریاست جمهوری ۹۲ به دیدار اکبر هاشمی رفسنجانی رفتند.

 

دعوت سازماندهی شده از هاشمی رفسنجانی اما همه محور این ملاقات نبود بلکه مدعوین به جز معدودی خبرنگار رسانه های اصولگرا آمده بودند تا با طرح برخی حرف ها، حمایت خود را از دولت وحدت ملی اعلام کنند.

مدیریت بازدید : 21 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من روستا زاده ای بیش نیستم و آبروی من از نظام است. البته راه من با دیگران متفاوت است چون من از طریق رهبری باید کار کنم، گروهی در داخل کشور سعی دارند بین من و رهبری را برهم بزنند ولی من و رهبری با هم راحت گفتگو می کنیم و راه هم همین است.

مدیریت بازدید : 297 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

تهیه‌کننده سریال «حریم سلطان» اعلام کرد با آغاز ۲۰۱۳(یعنی امروز) فیلمبرداری این سریال را متوقف کرده و فصل چهارم این سریال دیگر ساخته نخواهد شد و قسمت‌های باقیمانده از فصل سوم این سریال نیز زیاد طولانی نخواهد شد.

مدیریت بازدید : 113 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

سـازندگان ســریال رسما اعلام کردند که سریال شان در بسیاری از جاها صرفا داستانی و تخیلی است و بر اساس تاریخ شکل گرفته نه آنکه تمام چیزهایی که در آن ممکن است واقعا در تاریخ اتفاق افتاده باشد. با این وجود نکته های بسیاری در این مجموعه وجود دارد که در واقع تحریف تاریخ است. بد نیست این نکته ها را با هم مرور کنیم.

مدیریت بازدید : 26 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

روان شناسان خساست را یک نوع مشکل «روانی» می دانند چون معتقدند افراد مبتلا به این اختلال روحی- روانی در همه رفتارهایشان دچار خست و امساک هستند؛ حتی در ابراز احساسات و نشان دادن محبتشان به همسر، فرزندان و اقوام نزدیک.

مدیریت بازدید : 23 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

ابرام چرخی یکی از طرفداران پرو پا قرص استقلال است که حسابی هم شناخته شده است.

 

وی که با چرخ زدن های خود در هنگام راه رفتن به ابرام چرخی معروف شده پس از بازگشت قلعه نویی به استقلال، به دفعات در تمرینات این تیم

آفتابی می شود.

مدیریت بازدید : 32 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

اگر پیش آمده که اسم شخصی را فراموش کرده باشید، اگر نام فیلمی را که هفته گذشته تماشا کردید از یاد برده اید، اگر احساس می کنید که زیاد این جمله را به زبان می آورید: "آخ، یادم رفته!"؛ نترسید که مبادا آلزایمر گرفته باشید. راه حل مشکل شما ساده است؛ شما نیاز به تقویت حافظه خود دارید.

مدیریت بازدید : 25 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
به راحتی می توان نیازهای مردها را شناخت و کاری کرد که آنها خودشان را خوشبخت ترین شوهر دنیا بدانند اما شما چقدر از نیازهای همسرتان آگاهید؟ آیا می دانید نیازهای او در زندگی چیست ؟ما می خواهیم کمک کنیم تا خصوصیات شوهرتان را بهتر تشخیص دهید.
مدیریت بازدید : 17 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

در بیشتر مناطق هندوستان گوشت گاو خورده نمی شود، به جز مناطق مسلمان نشین و ایالت کرالا که اکثریت آن را مسیحیان تشکیل می دهند. ترکیب گوشت و ادویه های آتشین چامپا را به وجود می آورد که معمولا به عنوان سس همراه نان یا در ساندویچ خورده می شود. مقادیر ادویه را به میل خودتان کم و زیاد کنید.

مدیریت بازدید : 24 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
بـرای برطرف کـردن خط اخم، خنده، چروک ها و برجسته کردن لب ها و گونه ها راه های مختلفی وجود دارد که در میان آنها تزریق ژل، چربی و بوتاکس طرفداران بیشتری دارد، اما از بین این ۳ تزریق کدام بهتر است؟
مدیریت بازدید : 19 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

مژه های بلند و مرتب در زیبایی چشم ها تاثیر زیادی دارد. لااقل خانم هایی که جزو طرفداران اکستنشن مژه هستند، به این مسأله اعتقاد دارند. در این روش مژه اضافه تک به تک لابلای مژه های پلک بالا با چسبی بر پایه سیانواکریلات اضافه می شود و به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی یا آرایش زیاد چشم ها نیست...

● برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مژه های شما به اندازه کافی بلند و پرپشت است، بی دلیل به دنبال اکستنشن مژه نروید و به استفاده از مژه های مصنوعی در مهمانی ها اکتفا کنید. اکستنشن مژه فقط به افرادی پیشنهاد می شود که طول مژه آنها کمتر از ۳ میلی متر است.

مدیریت بازدید : 46 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

خواب؛ هر چه بیشتر، بهتر!
کاش همین طور بود! ولی مطالعات نشان می دهد احتمال مرگ زودرس در آنهایی که بیش از ۸ ساعت در شبانه روز می خوابند، بیشتر است.
خوش به حال فلانی، هنوز سرش به بالش نرسیده،خوابش می برد! اتفاقا این نشان می دهد که فلانی ،خواب خوبی ندارد. این که آدم هنوز سرش به بالش نرسیده خوابش ببرد، یکی از نشانه های خواب آلودگی است که باید تحت بررسی قرار گیرد. مدت زمانی که طول می کشد تا خواب مان ببرد، نباید کمتر از ۵ دقیقه یا بیشتر ۳۰ دقیقه باشد. پزشکان،مقادیر کمتر و بیشتر از این محدوده را غیرطبیعی می دانند.

مدیریت بازدید : 43 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

به گفته روان شناسان تحلیل دستخط هر فرد می تواند بیش از ۱۰۰ خصوصیت از شخصیت او را برای ما معرفی کند از جمله دستخط و نوع واکنش فرد در قبال مساپل مختلف زندگی البته باید بدانید این تحقیقات نسبی است و با درصد افراد سنجیده شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 5,854